Onsdag 3. November, Kl.19.00 Bergeland Bydelssenter:

Leif Amund Håland med Gunnar Roalkvam presenterer boka: «Midjordgutt med utferdstrang» av Leif Amund Håland.

Signert bok kan kjøpes!

Onsdag 15. Desember, Kl. 19.00, Bergeland Bydelssenter:

Jan Magne Arntsen forteller fra den nye boka: «Krigens vinnere – fredens tapere». Hvordan gikk det med de etterlatte etter «Tjemslandgruppa», med de som overlevde, krigsheltene, landssvikerne, motstandsfolk og kommunister knyttet til Storhaug bydel?

Signert bok kan kjøpes.

Det er litt uklart, per i dag, hvor mange gjester vi får lov å ta inn, men antallet vil ligge mellom 30 og 50. Vennligst send påmelding, e-post: post@storhaughistorielag.no . Vi kan måtte trekke lodd.

Vel Møtt! Ønsker du å bli medlem i Storhaug Historielag? Ta kontakt med styret, evt.pr. e-post.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Storhaug Historielag ble etablert som en egen organisasjon i 1998. Formålet med historielaget er å fremme interessen for bydelens historie.

Jelsagata 2, 4012 Stavanger, Norway

Besøkende på nettsiden